בן גביר: "הנחיתי להיערך לתרחיש שומר החומות 2"

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on בן גביר: "הנחיתי להיערך לתרחיש שומר החומות 2"

    השר בן גביר בשדרות: "הנחתי את המפכ"ל להיות ערוך לתרחיש של שומר חומות 2". בנוסף הודיע: "החלטנו כבר היום להפוך את שדרות ליישוב זכאי – כל תושב העיר מהיום יוכל לשאת נשק"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע היום (רביעי) לתחנת המשטרה בשדרות. בן גביר הודיע כי מהבוקר העיר שדרות תהפוך ליישוב זכאי וכל תושב שדרות יוכל לשאת נשק.

    "אני באתי לכאן לתחנת שדרות להוקיר, להכיר, לתת כבוד לקרב האירואי, לשוטרים הגיבורים שלנו. אני רוצה להכיר ולהוקיר לכל אותם לוחמים, שוטרים, אנשי מג"ב, אנשי ימ"מ, חיילי צה"ל, חברי כיתות הכוננות ואזרחים שנלחמו עם חלאות האדם הללו פנים אל פנים בקרבות של גבורה.

    "משבת בבוקר, המשרד לביטחון לאומי עסוק בשני דברים, כמה שיותר חיזוק כיתות הכוננות, פלוגות הכוננות שיש ביישובים וחלוקת נשקים.

    "אנחנו עוד לפני האסון חילקנו במשרד לביטחון לאומי מספר שיא של 27,000 כלי נשק, כאשר המדיניות שלנו הייתה לחלק כמה שיותר כלי נשק. היום כולם מבינים שצריך עוד ועוד ועוד ועוד.

    "אנחנו הקלנו, פתחנו כל מיני חסימות, אנחנו גם משנים קריטריונים, עכשיו זה בטויוטה אחרונה, נעביר את זה בימים הקרובים לכנסת כדי לאפשר לעוד ועוד אזרחים לשאת נשק.

    "במקביל, הפכתי את העולם כדי למצוא עוד כלי נשק – רכשו בעסק בזק למעלה מ-4,000 רובי סער ממפעל בכרמיאל, אנחנו מחלקים אותם לכיתות הכוננות. אנחנו מנהלים עכשיו מו"מ עם כל מפעלים מהארץ ומהעולם. אנחנו מנסים לשחרר כמה שיותר כלי נשק, איפה שיש כלי נשק, אנחנו צריכים כדי לעבות את כיתות הכוננות ולתת לאזרחים את הביטחון שהן כל כך צריכים.

    "אני חושב שהמלחמה הזו מוכיחה שהאזרחים הם גיבורים, המלחמה אז הוא מוכיחה כמה צריך לחמש את האזרחים, את כיתות הכוננות, זו במקביל למשטרה חזקה.

    "אני רוצה להגיד לכם, השוטרים, אנשי הימ"מ, אנשי מג"ב – הם היו אור באפלה, הם הרגו יותר מ-350 מחבלים בקרבות של פנים אל פנים. אנחנו מלאי הערצה לשוטרים הללו.

    "במקביל, הנחתי את המפכ"ל להיות ערוך לתרחיש של שומר חומות 2, הנחתי את המפכ"ל להיות ערוך של פריצה לישובים.

    "אני רוצה להעביר בשורה חשובה לתושבי שדרות, במסגרת הפעילות של המשרד לביטחון לאומי החלטנו כבר היום להפוך את שדרות ליישוב זכאי, וזה אומר כל תושב שדרות יכול לשאת שדרות נשק, כל תושב שדרות יוכל לשאת נשק החל מהיום בבוקר.

    "אני רוצה לציין את אגף כלי ירייה, את העובדים, את ישראל אבישר ראש האגף שבאמת עובד כל כך קשה. הוא אגף קטן, הגדלתי אותו, עכשיו אנחנו מגדילים אותו עוד ועוד במטרה לתת מענה.

    "אני אומר לאזרחים, תפנו לבקש נשק, אבל תיהיו בסבלנות כי האגף הזה מפוצץ באלפים של אלפים של פניות. היום החלטנו על שדרות כיישוב זכאי, והיום אנחנו מיישמים, וזה במסגרת של עוד ועוד ישובים שאני בימים הקרובים, עוד לא עוד מקומות שאני מתכוון להפוך אותם ליישובים זכאים.

    "אני רוצה להגיד על ממשלת האחדות, אני אומר די עם הפייק ניוז, אני בעד ממשלת חירום שבה נצרף את כולם, אין ימין ואין שמאל – כולנו ביחד.

    "מילה אחרונה לעם ישראל: עברנו שואה, עברנו אינקוויזיציה, עברנו את פרעה – נעבור גם את זה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      איתמר אכזבת אותי .
      להכניס שוב את החיילים לעזה?
      למה למלכודת?
      אז למה הוצאנו את המתיישבים?
      שנוכל להחריב מרחוק לא?
      תפסיקו לשפוך דם יהודי .
      תתכילו לשפוך דם טרוררסתי בתוך הבתים שלהם.
      החיילים שלנו לא יכנסו רק בשביל לירות על מי שיורה עליהם.
      די .

    2. 1

      ומה עם רעננה וכפר סבא בתור ישובים זכאים אנחנו מוקפים בחלאות אדם פח אשפה גם כאן !! תתחיל לחשוב על כפר סבא גם כישוב זכאי גם נשים צריכות לשאת נשק במצב ההזיה הזה סרט אימה שלא נראה כדוגמתו!!!